Books and reading, they're so important to me. Sometimes I feel like there isn't enough time to live all the stories that have been told, like I've to make a choice. Life is a question of choices.
Sometimes I'm ready to read something, and there I find the words in the wonderful pages that describe the state of mind that I've to ponder on, or sometimes it's just time to read and laugh, and the stories is incredibly light and soft. Sometimes I need to feel that it's not just me that feels that way, and there is the perfect book. Books are something really special.
Libri e la lettura, sono così importanti per me. A volte ho la sensazione che non ci sia abbastanza tempo per vivere tutte le storie che sono state raccontate, come se dovessi fare delle scelte.
La vita è una questione di scelte.
A volte sono pronta a leggere qualcosa, e lì trovo le parole nelle meravigliose pagine che descrivono lo stato mentale su cui devo riflettere, o a volte è solo il momento di leggere e ridere, e la storia è incredibilmente leggera e delicata. A volte ho bisogno di sentire che non sono solo io a sentirmi in un determinato modo, ed ecco il libro perfetto. I libri sono qualcosa di veramente speciale.
Nessun commento:
Posta un commento