martedì 8 maggio 2012

Aria di Primavera and thoughts - Aria di Primavera e pensieri

 Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Aria di Primavera is now availble also in French, thank you to Catherine:) She is a special person who I have met thank you to the net and Raverly, one of those virtual friends that I hope to meet in person one day. 

I was thinking last night, before going to bed, that Raverly is an incredible virtual community hat has given to all the knitters in the world the possibility to meet, to express their passion for fibers and stitches, to create new friendships and to comunicate. Thank you Raverly:)

Aria di Primavera è ora disponibile anche in francese, grazie a Catherine:) E' una persona speciale che ho incontrato grazie alla rete e Raverly, una di  quegli amici virtuali che spero un giorno d'incontrare di persona.

Ieri sera stavo pensando, prima di andare a dormire, che Raverly è un'incredibile comunità virtuale che ha dato la possibilità a tutte le persone che amano lavorare a maglia nel mondo d'incontrarsi, di esprimere la loro passione per le fibre e  i punti a maglia, di creare nuove amicizie e di comunicare. Grazie Raverly:)

1 commento:

  1. I couldn't agree with you more -- Ravelry is amazing! Your shawl/scarf is so beautiful.

    RispondiElimina